Medlem

Aktivitetstilbud

Vi har masse leker, som haien kommer, hauk og due, stiv heks osv., hinderløyper, lek med ball, turn og frilek med alt utstyret vi har, samt en skøytedag og en sykkeldag ute.

Inkludert i medlemsavgiften har barna på barneidretten hvert år i februar og starten av mars tilbud om å være med på skileik og Barnas Skidag i regi av Langrennsgruppa til Rustad IL på Skullerud skipark. Skileiken går over tre ettermiddager med instruktører fra langrennsgruppa, mens Barnas Skidag er et kort skirenn for alle barn en søndag i mars.

Barneidretten har også to årlige faste arrangementer: juleavslutning med fakkeltog og nisse som kommer med godtepose til alle barn, samt sommeravslutning med orientering og premieutdeling.

Treningene er foreldredrevet.
Ta kontakt om du som forelder kan tenke deg å bidra litt.

Treningsopplegg deler vi trenere med hverandre, og vi rullerer på hvem som har hovedansvaret, så det blir ikke så mye på den enkelte. Som trener holder det å være glad i barn og ha litt peiling på å organisere dem. Det er veldig givende å få være sammen med barna og bli kjent med barna som kommer til å følge hverandre i mange år framover.